סיפורי הצלחה:

Points Of You אירגון להב קריאייטיב פרודקשן רם-טל ארגונים נוספים

מכתבי תודה:

קידום מקצועי זוגיות שיחרור העבר
קידום מקצועי
:


שושי אהובה,

הגעתי אליך כמורה לפילטיס שסיימה קורס לארוטוניק ועבדה כשכירה בסטודיוים שונים. אני גרושה עם שלושה ילדים, מגדלת את יילדי.
ממקום שלא היה לי כסף,לא מימון ,לא אומץ,הייתי צריכה לדאוג לשוטף של הילדים שלי!! תוך חודש וחצי –באמצעות מפגשים שבועיים, וצעד אחרי צעד מהירים! עם שושי יקרה מקרן אור ראשונה,עמד על טילו סטודיו מדהים בהרצליה פיתוח שבחודש הראשון הרויח 14,000 ₪, ומשם צעדתי למסלול מרגש של התפתחות וצמיחה ומחוללת שינוי בגופם וחייהם של תלמידי !!! חיים ללא כאב ועם המון שמחה. אני ממליצה בחום רב לכל מי שנמצא על פרשת דרכים מקצועית או אחרת ומבקש לעשות פריצה להפגש עם שושי, זו בהחלט חוויה, לא רק היא מובילה אותך,אתה יוצא מהפגישה ומעז לעשות דברים שלא חשבת !!! בהצלחה!!!

אורלי אבוקסיס Linkstudio
הרצליה פיתוח 8380492-053
28/06/2005

תודות בנושא: סדנאות לעסקים

הכנסת קרן אור ללבנו ולראשנו. רצינו להודות לך על סדנאות מעניינות שהעברת בחטיבתנו. הכנסת קרן אור ללבנו ולמחשבותינו. הסדנאות אפשרו לנו לקבל החלטות נכונות, להוציא מעצמנו יותר, והכי חשוב - להאמין שאנו יכולות להצליח. תודה רבה על המאמץ והעשייה. הידע בשילוב החמימות והאנושיות המדהימה הפכו את הסדנה לחוויה. מצאנו בסדנה מסרים ממוקדים, טיפול בחולשות, הדגשת החיובי מתוך רמות גבוהות של הכרה ומודעות עצמית, וציור תמונה של מצב עתידי טוב יותר. אמירות הנותנות לעשייה משמעות החורגת מעבר לכאן ועכשיו וגורמות לכל אחד להאמין שאפשר אחרת. תודה על החוויה.

בברכה, צוות מורות חטה"ב "הראשונים"
הוד השרון, ת.ד 329, מיקוד 45103
טלפקס: 09-7405546 טל: 09-7406799
12/08/2007

ערכים מוספים באווירה חמימה שושי וחיים יקרים, תודה מקרב לב. החברים יצאו מרוצים מביתכם החם, ולקחו עמם ערכים מוספים ראויים.

בתקווה להמשך שת"פ, עוזי גרסטנר, נשיא Gerstner Consultants Int
טל. 052-2546000, http://www.gerstnercon.com/
12/08/2007

מפגש מועיל חברתית ועסקית
שושי וחיים היקרים שלום, תודה על ההזמנה למפגש ביום חמישי. פתחתם מקום מפגש חדש שיכול להביא תועלת חברתית ועסקית רבה לכולם. נהניתי מאד לשמוע, להשמיע ולשוחח עם האורחים. תודה ולהתראות בקרוב.

רחלי אלקלעי,
Israel & NY bar
http://www.i-p.co.il/
טל. 054-3155560
בס"ד
22/6/2004

תרומה גדולה לכולנו לשושי היקרה, כל מילה שאומר לא תוכל לתאר את התרומה הגדולה שתרמת לנו, ולי במיוחד. אני מאושר שנפגשנו, ומקווה להמשך שיתוף פעולה בעתיד. כל מפגש היה טוב מקודמו.

בהערצה, אבי בן ישי, מנהל רשף נכסים, ירושלים
בס"ד
22/06/2004

אנרגיות ואהבה שנותנות השראה

שושי היקרה, רציתי להודות לך באופן אישי על הקורס, שהיה מרתק מבחינה מקצועית! רציתי לציין את הערכתי על האנרגיות שבהן את מרצה. הן נותנות השראה, עוד לפני שהקשבנו לתוכן. הערך המוסף של הקורס, מעבר לחומר המקצועי, היה לי מאוד נכון בנקודת הזמן הזו.
העניין של עבודה רצופה וחיים = כוונה זה משהו שאנו תמיד יודעים, אבל צריכים רענון, ומיקוד, והדרכה לאורך הדרך, שאת נתת בצורה כל כך נפלאה.
בשורה התחתונה - רציתי להודות לך על ההשראה והאהבה.

אוהבת, שלי פרימך, "רשף נכסים" ירושלים


Success
תקנון האתר     Copyright © 2013 First Ray of Light. All rights reserved