סיפורי הצלחה:

Points Of You אירגון להב קריאייטיב פרודקשן רם-טל ארגונים נוספים

מכתבי תודה:

קידום מקצועי זוגיות שיחרור העבר
שחרור העבר
:


3/01/2006

תודות בנושא: עזרה ותמיכה נפשית

מאשפוז פסיכיאטרי לאור גדול שמי בת-אל, ואני בת 17 היום. ברצוני לספר על המהפך שעברתי בחיי בעבודתי עם שושי מ"קרן אור ראשונה". הגעתי ממקום נמוך מאוד, לאחר טראומות שהפילו אותי פיזית ונפשית. לא ראיתי תקווה. זה היה כרוך באשפוז ממושך במחלקה פסיכיאטרית. לא ראיתי את עצמי יוצאת משם. שושי ואני עברנו תהליך מדהים ומרגש, שבאמצעותו יצאתי לאור גדול ולדרך חדשה. התחלתי לחיות מחדש. חזרתי ללימודים, רכשתי חברים, והכי חשוב - הצלחתי לחיות בשלום ובאהבה עם עצמי ועם הסביבה. אני ממליצה בחום רב לכל אחד שנקרית הזדמנות בדרכו - עשו מהפך עם טכניקת המימוש החדשה של "קרן אור ראשונה". זו הדרך למימוש עצמי ולחיים מלאי עוצמה.

בת אל
בס"ד
3/09/2007

שמי חני יוסטר, השתתפתי בקורסים וסדנאות במרכז "קרן אור ראשונה" והגעתי דרך תהליך הסדנאות למודעות עצמית, לביטחון אישי ופנימי, לשינוי בראש, לתפיסה שונה ואחרת לעולם בו אני חיה, ודרך זה, בחרתי במטרה של הפחתת משקל, והעצמה אישית. המילה דיאטה אינה קיימת, שיחות על אוכל ובישולים אין כמעט, והאוכל תפס את המקום האמיתי שלו בחיי. כך הורדתי 35 קג'.
היום אני מעבירה סדנאות בתחום ומקנה לאחרים את המעברים והשינויים שאני עברתי תודות לשושי בקרן אור ראשונה.

לפרטים: 0546302096 או 0779511591 .
מנהיגות אישית

שושי היקרה!

תודה על היום, היה נפלא ומעורר השראה. עזרת לי להבין המון ולבצע פריצות דרך בשינוי שלי עכשיו. אני מודה לך הכי שבעולם על הנדיבות העצומה וההתחלקות בשפע. תודה על היד והכתף התומכת. נתראה מחר. נשיקות וחיבוקים וערב מקסים.

אוהבת, בת-אל


Success
תקנון האתר     Copyright © 2013 First Ray of Light. All rights reserved