סיפורי הצלחה:

Points Of You אירגון להב קריאייטיב פרודקשן רם-טל ארגונים נוספים

מכתבי תודה:

קידום מקצועי זוגיות שיחרור העבר
זוגיות
:


בס"ד

יוצאים לדרך חדשה

בשתי פגישות בלבד בהמלצה חמה של חברים פנינו אני ואשתי דאז מיכל, לגישור זוגי, לגב' שושנה פנחסי מ"קרן אור ראשונה". שושנה פנחסי פעלה בתבונה, במקצועיות, ברגישות ובמהירות. בשתי פגישות בלבד, סגרנו את מעגלי מערכת היחסים בינינו. ניסחנו יחד חוזה גישור מתאים והכוונה לדרך עבור ילדינו, ויצאנו מחוזקים לדרך חדשה. הנני נושא המלצה חמה לשיטת הגישור, ולאופן שגב' שושנה פנחסי יישמה אותה.

בברכה, עו"ד אסף מרקס
בס"ד
3/01/2007

תודות בנושא: גישור וטיפול בזוגיות

סגירת תיק גירושים "קשה" שנמשך 10 שנים בשלוש פגישות

מאז יצאתי מהבית, במשך 10 שנים, אשתי ניהלה נגדי מסע של מריבות, נקמה ומשפטים, הוצאות לפועל, בתי משפט, צווי מאסר ועוד כהנה וכהנה. באמצע היו שלושת ילדינו, קרועים לגזרים. לאחר ניסיונות חוזרים ונשנים אצל עורכי דין ומגשרים, שכולם כשלו, חברים המליצו על מגשרת יוצאת דופן, שושנה, ב"קרן אור ראשונה". בצר לי פניתי אליה, כניסיון אחרון. באופן מפתיע ביותר ובלתי צפוי, ברגישות ובחוכמה, שושי מ"קרן אור ראשונה" כוננה מהלך של שלוש פגישות, שבהן: אני ואשתי סגרנו את המעגלים הרגשיים בינינו, כך שהושלמה מערכת היחסים בינינו. נערכה פגישה עם הילדים, כדי לכונן עתיד חדש של שיתוף פעולה בינינו לילדים. במפגש השלישי חתמנו על הסכם, איתו ניגשנו לבית המשפט. בחודש אחד סודר "הכול" על הצד הטוב ביותר - מכירת נכס, קניית נכס וגירושין. אני מבקש להודות לשושנה, ולהמליץ בחום על הדרך המיוחדת והמהפכנית שבה נסגרו הדברים, כדי שכמה שיותר זוגות ומשפחות יוכלו לפעול לשינוי ביעילות, בעוצמה, בחיסכון כספי ועם דרך פעולה חדשה.

בברכה, יובל.
בס"ד
20/11/2006

חילוץ מדרך ללא מוצא שנמשכה 40 שנה

אני נשואה ליעקב מזה כ-40 שנה. יש לנו 3 ילדים, שכיום הם הורים בעצמם. נישואינו לא היו מוצלחים, וסבלו מבעיות קשות שהלכו והחמירו. באחרונה, המצב היה מאוד מורכב ובלתי ניתן לגישור. ההיגיון אמר לי שאני צריכה להתגרש, כי אין דרך אחרת, אבל הייתי נתונה ללחץ רגשי עמוק, והרגשתי אובדן דרך. בצר לי, פניתי למלאכית שלי - שושי פנחסי - "קרן אור ראשונה" - לעזרה רגשית ואנרגטית. בשתי פגישות איתה הגענו לפריצת דרך מאוד משמעותית בחיי: בנחישות ובהחלטיות, הודעתי לבעלי על רצוני להתגרש. באותה נחישות, הלכתי לבית הדין הרבני בפ"ת והגשתי תביעה לגירושין כדת משה וישראל. ואז הבלתי ייאמן קרה - בעזרתה המבורכת של שושי היקרה והאהובה, בחוכמתה ובהבנתה הרבה, אני ובעלי הגענו להסכם של שלום בית/גירושין, שקיבל תוקף של פסק דין בבית הדין הרבני בפ"ת. כל זאת תוך חודש ימים בלבד, באהבה רבה, ברגישות אין קץ כלפי שנינו, תוך התחשבות ברגשות שנינו, ובדרכים של שנינו ובלא משוא פנים.
שושי! את אישה גדולה ודגולה. אני אוהבת אותך ומוקירה אותך עד מאוד. אלוהים אוהב אותי אם הפגיש אותי איתך. אני מאחלת לך הרבה אהבה, בריאות והצלחה במעשייך. אלוהים איתך.

תודה ענקית, אוהבת אותך,
סגי יונה
18/9/2006

כלים מעולים לסגירת מעגלים.

 לשושי, תודה מקרב ליבי על ההסכם המדהים שעשית לי עם בן זוגי לשעבר. תודה על הגישור ועל סגירת המעגלים שעשינו איתך. עשית איתנו עבודה מדהימה. נתת לנו את האפשרות להיפרד ועדיין להישאר בקשר אמיץ, טוב וחשוב. תודה על הכלים שנתת ואת ממשיכה לתת, בכל מפגש איתך.

שלך לתמיד,
רינת עמירן
הכנסת אור למקומות חשוכים

היי שושי יקרה, מלאך טהור וטוב!!! אני מלאת התרגשות ואושר עילאי, שאין מלים לתאר. לפעמים עוברות כמה דקות ואני רוצה לצבוט את עצמי, כדי לוודא שאכן זו המציאות. הצלת חיים. הצלחת במקום שרבים נכשלים, הכנסת אור למקומות חשוכים, העלית לנו את התדרים, וגרמת להרבה אנשים להישאר נדהמים. סיפרתי על גדולת עבודתך כבר להרבה אנשים ותתכונני ל"מתקפה" של החברות של פרח. רוני ואני עברנו יום שהתחיל בבית המשפט בר"ג ונמשך ברבנות, שם הכול תקתק ונקבע לנו תאריך לגט ביום ה' הבא. סיימנו את היום בארוחת צהריים משותפת במסעדה כשרה ויפה בר"ג. לא רק שהוא שילם על הארוחה, אלא הוא אף הגדיל לעשות ונתן לי כסף לחניה. לא יאמן איזה ניסים. ברוך השם!!! אוהבת אותך וכבר מתגעגעת. חיבוקקקקקקקקקקקקק ענקקקקקקקקקקקקקקקקק. פרח


Success
תקנון האתר     Copyright © 2013 First Ray of Light. All rights reserved